Saturday, October 9, 2010

Hargai Cintaku

Berkali aku ulang kata-kata itu
Adakah kau bisa menerima aku
aku menunggu jawapan dari mu
malah kesedihan itu...
hanya aku sahaja yang tahu

Aku tidak pernah mengharap lebih
dari apa pun dari diri mu
cukuplah dirimu mengerti
agar tidak ku ulang lagi
kata-kata sepi itu..

Aku hanya maukan kejujuran
dan ianya terbina ikhlas dari hati
bukan keinginan nafsu ataupun
belas kasihan dari mu
kerana aku hanya mahu
berdampingan dengan dirimu
semahu yang boleh..

Aku pernah berharap
agar kita bisa bersama
pergi ke mana-mana,berjalan berdua
bergembira dan ketawa bersama
tetapi itu hanya angan2 semata-mata

mana mungkin semua itu berlaku
atau mungkin aku tidak punyai
cukup sifat yang membuatkan kau kagum
dengan diri ku...

ikhlas dari hati aku ingin bersama mu
cukuplah aku katakan disini
Hargailah Cintaku yang telah ku beri
sebelum nanti segalanya ..
sudah terlambat.

No comments: