Saturday, October 9, 2010

Jika Kau Ada Masa


Jika kau ada masa..
Berikan lah ianya sedikit utk ku..
kerna ku tahu..
kau pasti melayangkan warkah cinta itu

Jika kau ada masa..
Mampukah kau buktikan sayang mu itu pada ku
tanpa belas simpati dari ku ...

Jika kau ada masa..
Pastinya aku tetap menunggu..
Tunggu dan terus Menunggu....


Tapi Jika kau ada masa...kenapa kau sering melupai aku .
Aku membaca lembaran itu satu persatu..
Dan ianya bukan utk ku..

Aku mahu menangis kesedihan jika aku melihat
kau sering menghabiskan masa dengan teman2 mu
mencoretkan kata2 dilembaran mereka..bergurau senda
sedangkan kau kata kau tidak ada masa..

Dan Jika kini kau ada masa...
Jangan sesekali kau lupa..
akulah seorg insan yang setia..

Tetapi..

Jika kau sudah tidak punya masa
dan tidak berupaya ..membangunkan cinta kita
aku rela..tapi dengan satu syarat..

lupakan aku
Hari ini
esok...
selamanya...

No comments: