Saturday, October 9, 2010

Tentang Cinta,Benci Dan Rindu

Cinta ..
Dulu kita saling cinta..
kau tersenyum aku turut tersenyum
kita bina segala hingga saban waktu
tidak sabar tuk berjumpa..
aku memang benar2 cinta..

Benci..
setelah kau khianati cinta
aku terus membenci
malah melihat,menatap gambar mu juga
aku benci..
kenapa aku benci..setelah merelakan kau pergi?

Rindu..
Rindukah aku pada dirimu ?
Rindukah engkau pada diri ku..?
Aku lebih rela berlalu
dari terus memberi jawapan itu..
cinta,benci,rindu aku buntu..
tak tahu mana satu dulu...

lalu...

aku akhirkan cinta kita
menghentikan benci tuk bilang rindu..

Sememangnya..
tidak punya kekuatan tuk membina
kerana Dunia ini bukan aku yang punya
tuk menentu arah tuju kita..
Segalanya yg pasti kau bakal rasa..

Kerana ..

Kau semakin dewasa..

dan bisa menjawapnya..

"kini terlambat sudah tuk dipersalahkan..
kerna skali cinta...Aku tetap Cinta.........."

No comments: