Saturday, October 9, 2010

Tiada Lagi

Aku baca msg kau kembali..pedih..
tidak serikkah engkau mengecewakan aku
tidak puaskah kau menyakitiku
membiarkan aku dan bersenang lenang disana.

Kau sentiasa bahgia disana..
cukuplah aku rasakan keperitan yang menyiksa jiwa
terkadang aku rasa lebih baik engkau terus pergi
dari muncul hanya seketika..

Hari ini kau berikan senyuman..
kemudian penghinaan,derita dan juga riak bangga
kerana setiap apa yang kau inginkan
segalanya bisa kau raih tanpa
rasa kecewa..

tapi aku ...
setiap kali aku perlukan diri kau
kau tidak pernah muncul ..
malah memberi seribu alasan
yang bisa digunakan oleh org lain..

cukuplah ..
kerana segala kemahuan itu
tiada lagi buat kamu..
aku bahgia bersama teman2ku
dan juga duniaku..
aku cukup serik tuk melihat dan menilai diri kamu

luka ini semakin dalam..
setiap kedukaan ku ..
yang berlaku kini..

Kau bakal merasakannya..

No comments: