Tuesday, January 4, 2011

Sejuta Harapan...


Selamat Tahun Baru..apa lagi yang bisa aku harapkan di tahun baru ini..sesungguhnya semua umat manusia inginkan yang baik2 sahaja termasuklah diri aku..dijauhkan la segala bencana..lewat leka ini aku tak sempat nak menaip satupun diruangan kegemaran ku ini..i been a while masuk tapi ..keluar balik..coz i have no time to create aper aper kat sini..yang aku tahu sekarang ni dah 2011

Permulaan yang begitu menyenangkan barangkali..Pertemuan aku dengan seseorg membuahkan hasil..aku dah mula bukak hati balik pada seseorg..tapi tidak tahu adakah permulaan ini adalah permulaan yang akan terus berpanjangan..aku berharap sebenarnya..

Sekarang ni hati aku cukup berbelah bahagi masalah ditempat kerja betul2 menghalang aku tuk terus kekal disitu ..aku sendiri tidak tahu bagaimana aku mampu mengatasi segala cobaan dan dugaan ..haruskah aku berlalu pergi dan biarkan org lain mengambil segala yang telah aku perolehi..hmm entahler aku ni cepat sgt mengalah..sungguh tidak baik tuk kesihatan..

Kehidupan sekarang sedikit celaru..tapi aku tetap dengan pendirian aku..aku mau bina sebuah kebahagiaan dan kegembiraan ..kerana aku sememangnya layak menerimanyer

Biarkan lah aku jatuh cinta..kerana Cinta Itu sangat indah..

No comments: