Thursday, April 21, 2011

Masih ada...

Setelah louie cuba mendiam2kan diri..cari ketenangan..walaupun jiwa ini tertekan..ada juga mereka2 yang tanyakan louie.."Kenapa Louie block blog asal louie" ..Terdiam sebentar..

Ummm louie bukan blog ..louie simpan ianya ..biarlah ianyer tersimpan..Tujuan sebenar nak pindahkan ke blog yang baru..terlalu pahit tuk dihitung2 kembali detik itu..sememangnya kenangan silam amat memeritkan..tapi louie tetap katakan..."Perjuangan InI belum lagi berakhir"

Kawan datang dan pergi..ada juga yang merindui louie..terima kasih diucapkan..Tunggulah louie kembali kepada kalian..sebab sekarang nie louie memang tidak berdaya tuk lakukan apa2..louie kena berusaha keras dalam bulan ini..oh bukan bulan ini sahaja bulan lain pasti juga..cuma pada bulan ini segala kesengsaraan akan tamat..louie taknak nanti org kata louie mungkir pada janji..biarlah diri ini terseksa sedikit...bersusah2 itu sudah biasa...

Kalau kesusahan sekarang ini tidak mahu dilihat dek mata kasar dan mereka2 itu meninggalkan louie dalam keadaan louie sebegini ..louie tidak pernah kisah..dari situ louie menilai manusia..sedang itu louie percaya mereka juga menilai louie..adakah louie mampu memberi kebahgiaan ataupun memberi kesengsaraan dalam hidup mereka..dengan itu juga louie sentiasa terima..

Louie memang org yang tidak suka memikir panjang..hari ini mungkin sedih sedikit..esok lusa mampu tersenyum semula walaupun banyak perkara berlegar2 dalam otak ini...

Louie nak kembali cam dulu2..sapa kata louie tak mampu..louie mampu ..louie akan mulakannyer semula..dan kali ini..pada mereka yang tidak hirau..selamat jalan buat mereka..

Esok start lagi hari baru..kalau dihitung memang perit tapi ...louie harus lalui..

Kepada pencinta blog..sabar yerk..Louie masih ada lagi disini...

No comments: