Thursday, March 1, 2012

My Ring..

Tadi Ingat nak Pergi Gym..Rasa Macam Mls Pulak ..Jadi Melepak kat Pentry sampai lewat petang pastu terus keluar ..mula2 ingat nak lalu str8 jerk balik rumah..Tetiba Pavillion memanggil2..so kesanalah kita yerk..

Yes dapat jugak aku abiskan sedikit masa ke Books Store kegemaran aku..kalau aku tension ataupun nak cari jalan ketenangan aku selalu lepak kat situ..Best lagi best dari bercinta gagaga..

Majalah kegemaran aku tidak semeriah dulu..Editor dah bertukar walaupun laman utama memang sangat Curlast dan menarik tapi gerapan cerita didalamnyer tidak menarik minat aku..tidak lagi menceritakan tentang pengalaman malah untuk cerita pergi ke London atau Paris pun dah tak de..agaknyer Editor tu tak pernah pergi luar negara tau dia sahaja yang nak cerita tuk dirinyer..sangat tak berbaloi..

Hujan telah berhenti..rintik2pun dah tak de..aku lihat ari nie tak banyak org keluar membeli belah ..its maybe dah abis duit bershopping pada awal Tahun..Oh no Feb getting Over..yeah March akan kembali..

Oh ya ..im so ready to fight with March Month ..Bulan ini sudah tertunai..Passport pun dah siap I'm ready to Packing..yeah tak sabar sangat2 ..actually banyak kesilapan shopping this month hope bulan depan tidak melakukan banyak kesilapan walaupun banyak Sale Kat M'sia nie..

Tadi lihat satu Ring..Harganya Boleh Tahan ..Menjangkau Tiga Angka..but im gonna love it..rasa macam nak beli..tapi hati berkata..Sabar..

Oh Marc Jacobs ..Im in Love with you..

No comments: