Friday, March 16, 2012

Spring yang Fever..


Puas Membaca Magazine kegemaran hari ini..Im So in to you..sudah lama tak melepak kat tempat yang sama..Bila terikat cam nie asyik dok terperap kat rumah sahaja tidak kemana2 pun ..padahal Pavillion dengan Rumah "Tumpangan" aku ini sejengkal aja..can you amagine ??..almost 3 months duduk sini aku hanya sekali dua sahaja pergi ke Tempat Favorite aku ..Oh no..im totally lost..tak boleh jadi ok..i need to come back..before the End..

Sekali lagi sangat puas dapat baca majalah kegemaran..memang puas sangat ari nie..lepas sahaja lepak dgn geng office kat Klcc terus ke tempat kegemaran aku tuk menelaah sebanyak yang mungkin yang penting.. tak banyak edisi yang aku gemari ..balik2 fashion fashion and fashion..kisahnyer hanya kat situ..aku menelaah satu persatu yang ada ..Kata2 Dato Bernard memang betul ..Models in Malaysia sangat Malas..ouhhhh...so true..aku dah bertahun kenali dunia models lelebih lagi Malaysia People memang tak mau keluar dari dunia mereka sendiri.. hahaha

Dari satu jenama ke jenama yang lain..KEMUDIAN ..aku baru teringat..yang aku hampir terlupa koleksi pakaian aku masih banyak dan perlu dipunggah untuk di upgrade dan di guna pakai.. aku juga tidak sabar tuk memperagakan pakaian di Wedding sahabat Baikku Amy..Mesti Grands..oh yeahhhh i can't Wait.....

Plan tuk Travel ke Jepun tidak tahu lagi ..Hmmm terlalu banyak alasan..Sometimes IM SO FED UP !!!..Adakah Misi itu gagal..will see..tapi aku perlu melakukan Plan B..jika harapan dan impian aku ni hancur berkecai..

Setelah Penat bekerja dan melakukan aktiviti harian ..aku rasa aku perlu perbanyakkan belajar tentang manusia..mungkin aku masih tidak faham..dAN terlalu lurus bagi tahu tentang dunia aku sendiri...

Last Sekali ..Dunia Fashion aku pelbagai..kalau ada ilmu aper salahnyer aku Kongsi..

Aku sangat suka Kongsi..

Sesuatu barang itu tidak semesti nyer Grand...Dan bila Grand..
ianya terjatuh pulak pada insan yang tidak sepatutnya..

So Sad...

No comments: