Sunday, April 1, 2012

April Menjelang..

Pilihan Movie Pada April InI (Paradise Kiss )

Buku Baru

Sudah mencecah 4 Bulan aku di Company baru..Sudah 8 Tahun aku kat KL nie..Segala susah payah usahlah dikenang kerana jatuh bangun aku ..hanya aku sahaja yang tahu..

Tanya2..

Sememangnya impian itu sesuatu yang nyata dan ingin diimpikan oleh semua pihak..Aku juga sukakan sesuatu yang baru..Sesuatu yang Fresh hasil seni dan ilham aku sendiri..

Mereka bertanya ..Kenapa Karya aku ni pendek2 sahaja..Urmmm..Jawapannyer : "Aku pernah tulis banyak benda..Dari Poem,Kisah Cinta,Kisah Hidup,Kisah Org..Kejadian serta pengalaman dalam blog aku..Mungkin ada baiknya aku utarakannyer kembali..Cuma takut juga terbongkar segalanya sehinggakan tiada rahsia dalam hidup aku yang boleh aku simpan.."

Aku sedar bukan mudah untuk org lain faham,dan mungkin juga aku punya cerita tersendiri yang aku sendiri gemar buat..Biarlah aku dengan dunia seni aku..Kawan2 aku ..Dengan siapa aku bergaul..Aku nak jadi aper..Bukankah masing2 ada impian dan harapan masing2..janji bahgia..betul tak ?

April Pun tiba..

Bukan senang untuk menunaikan hajat diri..Nak Balik Kg..Nak pergi bercuti..kekadang aku rasa agak jauh tuk dapatkan semua itu..Mungkin juga aku ni seorg yang tak tahu nak plan..kalau rasa nak buat aku buat ..kalau rasa tak nak..maka tak nak lah..cuma bila dah terhantuk barulah aku sedar benda itu adalah sangat salah..Tak der Guideline lagi..

Apa yang penting sekrang nie..April bakal tiba..banyak lagi yang perlu aku kejar supaya dapat berdiri dengan bakat yang aku miliki..asyik follow org ajerk susah juga..urmmm..tapi tak per..itu satu pengalaman yang memang aku nak rebut..Apa dia..

Akhir Kata ..Kita Panjatkan Kesyukuran Dengan Nikmat yang diberikan..Gunakan sebaik mungkin..jangan putus asa..dan sentiasa Ikhlas memberi dan menerima..Amin.

No comments: