Sunday, July 1, 2012

Titanium..

Baru Semalam Keluar dgn Daniel Gi MP, Tak ketinggalan juga Kwn Dari Spore turun..Rasanyer dah berabad dah tak pergi spore..baguslah ramai yang dari sana datang sini..Walaupun Spore lebih happening clubnyer..tapi mereka tetap suka msia nie..curlast tak Malaysia..Gituew..

Lepas gi MP terus ker Zouc Yes Tak pernah gi sana..Tapi bila Masuk Awwwsome aku suka..kalau Berhabis duit sikit sajerk sebab MP masuk free so hanya bayar mInum AJekr...lantak ler kalau diaorg nak memabuk ker aper..aku tak akan ikut sampai mati..just hear the song and dance..that all..

Fashion kali nie kembali..Yes baru pakai design terbaru untuk Tahun ini akan reka banyak lagi..cuma nak pilih kualiti yang betul..hampeh tul si daniel kata aku cam Hadeq2..choy sangat kan macam lah dia abg2 sangat..

This year punyer Fashion aku tak beberapa nak minat tapi its fashion..kenapalah org suka sangat color bulu binatang warna coklat ni aku pun tak tau..hmmm tapi ikutkan ajerk trend sekarang nie..biasanyer Msia Agak lambat tuk sampai atau guna fashion macam tu..but KL awwsome ramai yang berani pakai..so do i..

Cuti dihabiskan dengan Online..nak gi mall pun rasa takut..Sekarang Sale tengah Giler2..aku tak nak pergi..Taubat sebab abis duit banyak..better lepak mana2 online..

Cuti bakal diambil lagi..Utk 2 hari berikutnyer..kemana kita..oh InsyaAllah ke Pangkuan Keluarga.

No comments: