Wednesday, August 8, 2012

Bukan Kaki Caras..

Selamat Datang August...Alhamdulillah Product yg aku nak tu berada dalam gengaman dah nak dekat seminggu aku guna..Hasilnyer entahlah tidak tahu lagi adalah sikit perubahan pada wajah..harap2 berkesanler yerk...

Lewat bangun hari2..Mood nak ke tempat kerja agak terumbang ambing..aku tidak tahu mana silapnyer..Sebelum ni semangat sangat berkobar2..dan mungkin juga sedikit down bila ada yg tegur aku ni terlalu aktif ditempat kerja..atau mungkin kata2nyer itu hanya utk mematahkan semangat aku sahaja..tarik nafas dalam2 hembus ..dan aku rasa ada baiknyer aku hanya tumpukan perhatian pada kerja dari dengar suara2 "Nyamuk" yang sememangnyer tidak memberi apa2 pembaharuan dalam diri aku..biasalah "Melayu"..Bukan boleh tengok org senang pun...and sorry i bukan kaki caras ataupun kaki bodek..aku memang gagal dalam bab2 tu yerk...i just be Real Me!!

Semalam Ada juga insan2 yang terasa dgn statment2 aku utarakan di fb..tapi nak buat mcm mana dah itu luahan hati ..nak buat macam mana..tak kan nak simpan jerk..boleh jadi giler nanti..kita tak maki org..kita tak ngata org kalau org tak buat kat kita benda yang jahat...tapi itulah hakikatnyer..if you dont like my fb or u dont want to see me get angry just delete my fb kan senang cerita..

Cubaan tuk buat projek kian terlaksana ada juga yang bagi moral support tuk aku teruskan kerjaya walaupun kaedahnyer ala2 so so..tapi tetap jugak nak teruskan misi tersebut..sorry i tak ambik dengan harga percuma ..even kalau u nak i make up u pun i ambik sedikit charge bukan demand ataupun aper ..cuma kalau semua bagi free macam mana nak running business..lainlah kalau aku buat charity sure boleh dapatlah kan..

Bakat yang ada jangan dipersia2 dan janganlah selalu bermegah2 dengan apa yang kita ada ..kita hidup hanya sementara dan selebihnyer biarlah ..walaupun jiwa ini sentiasa terumbang ambik ..tapi kalau suruh catwalk memang kau no satu...kekadang seronok dapat happykan kawan2...

Usaha diteruskan lagi..Koleksi fashion belum terabai..Persiapan hanya utk yang terbaik..Tak salah mengumpul duit utk ke Over the Sea..Mungkin sampailah kita nanti di Kota Singa..

Anyway..Jangan caras2..akibatnyer org tak suka...Chills

No comments: