Monday, January 10, 2011

Hilang Dalam Terang..


Macam2 org akan katakan bila tidak ditegur dengan baik..louie pun pernah kena..lebih teruk dari itu..org yang suka sangat stalker pasal hal peribadi kita..kekadang buat tak layan..tapi kalau dah melampau sangat memang ler akan meletop..

Entah lately rasa cam malas nak gi kerja..nak pakai smart2 pun dah rasa macam tak kuasa..rasa cam rimas diperhatikan..bukannyer rasa bangga sangat dengan apa yang ada..harta didunia sahaja..lebih baik undur dari terus menyusahkan org lain..

Plan tuk bersama dengan yang tersayang akan tercapai..begitu juga dengan impian tuk memilih pekerjaan ikut suka ati..rasanyer masih punya harapan dan kejayaan kalau diraih dengan baik..yan g penting kena ikhlas dan rajin buat sesuatu benda...jangan lemah..yer jangan sesekali lemah.

Tuk keluar dari kawasan ini..louie belum mampu lagi..urmm tengoklah mungkin sikit hari lagi..tapi skit hari lagi tu entah bila la agaknyer..urmmm..Ampang ke sini..sini ke ampang..dua2 tempat memang menarik juga..urmm tengok lah ..masih boleh difikirkan lagi..

Banyak benda kena buat nie..tapi kesihatan tetap terganggu..rambut sudah panjang..tak mau potong..sayang sangat2 ..kali ini louie nak jaga dengan baik..selalu jerk potong..im not nerd anymore..hahaha

oklah kengkawan ..cerita kita akan keudara lagi..i have to satle my bill..tekak sakit nie..belum makan ubat lg..nak balik dah..take care

No comments: