Thursday, January 6, 2011

Selalunyer


Semalam berlalu sangat meriah..ayat cinta makin berbunga-bunga..yer aku dah mula sukakan dia..perasaan ini dah lama tak rasa..kalau yang dulu saje2 usik2 tu biasa ajer..entah ler aku sendiri tak pandai menipu diri sendiri..kita bukan budak2 lagi nak main2 ..dari terus bermain baik berterus terang sahaja tentang hati dan perasaan..kalau kita selesa dan kita gembira bersama dengannyer why not..tul tak ?

Lain pula jadinyer di tempat kerja..perletakkan jawatan aku ditolak bila aku menghantar surat 24jam..hah rasakan kalau nak main2 sangat dengan aku..bila bincang punyer bincang..bos aku tak bagi dia kata dia masih perlukan aku tuk hand over semua benda..hah tau takut..dan aku ni punyer la baik bagi jugak ruang tuk mereka ..aku nie memang cepat kesian kat org..tapi org tak pernah nak kesian kat aku..sedih kan idup aku..aku dah banyak kali bersabar tau tentang semua benda ini..kekadang aku marah pada diri sendiri kenapa aku merelakan semua ini berlaku..

Hari ini futsal..rasanyer kaki tak baik2 lagi..lately sangat malas nak gi kerja..nak berdrama bagai semuanyer tentang kerja..memikirkan itu..memikirkan ini..entah aper akan jadi nanti..sangat pening..aku nak kehidupan yang sangat tenang..tapi tak tau macam mana aku boleh atasi semua ini..aku harap sangat ..kewujudan seseorg ni membawa erti yang cukup mendalam dan dia dapat mendalami aku seadanyer...kekadang kenangan silam begitu menghantui..aku jadi takut plak.

Aku makin bersemangat tuk mulakan hidup yang baru..yerlah sekarang tahun baru kan..semangat kena baru..tak semestinyer semua kena baru..cukuplah aku katakan ..aku perlu yakin dan bersedia dengan segala kemungkinan yang bakal tiba..percaya atau tidak..aku sudah dewasa...

No comments: