Friday, January 21, 2011

Nak Kena Satle


Tak sabar nak tunggu Gaji..Byk benda nak satle nie..peluang tuk pindah rumah belum berjaya lagi..sekarang nie tengah berusaha cari kerja baru dulu..rasanyer tak der masalah dalam sebulan nie tuk cari kerja kot..dan tak boleh juga bergantung pada kengkawan..yang penting sekarang kena berpijak di kaki sendiri..

Semalam lepak makan kat Rebung..semua ada Cheff ada arm ada semua yang ada kat situ sangat best..mimie pun ada...sabtu ahad nie diaorg tempah aku tuk tolong cat rumah diaorg..InsyaAllah ..selagi ada tenaga nie aku akan bantu manusia2 di bumi nie..kalau aku dok umah pun sure aku tido jerk kerja nyer..

Lewat satu dua hari nie memang agak merisaukan aku..faktor kewangan,faktor cinta,kengkawan..semua belum ada lagi..masing2 buat hal sendiri..aku belum ada sapa2 lagi..tak perlah..lebih baik focuskan on kerja jerk dulu ..kerja belambak cuma nak dengan tak nak jerk..hehhee..

Macam2 sekarang nie berlegar..nak balik kg..atau nak dok kat sini buat macam2 plan..macam2 aku fikirkan lewat hari ni..tak per la..nanti kalau plan aku dah berjaya aku akan teruskan juga impian aku..nanti korang tunggu aku..

Blog semakin meriah..dan semakin itu aku semakin rajin..

Selamat Hari Rajin.

No comments: