Sunday, January 30, 2011

Belumpun..


Today Ujan Lebat sangat..Rasanyer nak bangunpun malas..Sedar2 dah pukul 6ptg..percaya tak aku tido ...huhuuu memang kuat tido lately..Rasanyer aku ni banyak bermimpi..sangat indah bila tido..tak der masalah yang boleh difikirkan..tapi aku perlu segera bangun sebab kita masih di dunia yang penuh drama ..hahaha sangat penat..tapi itulah kehidupan sebenar aku..

Mengabiskan masa dengan bermain Twitter itulah kerja hari2 ..rasanyer itulah satu2nyer cara rapatkan hubungan..ada yang takut nak berkawan dengan aku..kerana mereka kata aku ni ramai kawan + Comey..haiyoo..aku tak pernah meletakkan diri aku ditangga itu..aku rasa ramai lagi kowt yang hot2 dan bagus2...dari aku ni asyik down ajekr.

Baru semalam aku dapat khabar berita yang kolej aku nak buat reunion urmmm..bersedia ker aku nak jumpa diaorg semua nie..adoiii masih memikirkannyer..aku belum sedia lah sebenarnya..

Hidup aku sekarang hanya sendiri ..rasanya aku lebih suka begitu..aku tak tahu apa yang aku patut buat sehinggalah aku menyedari sesuatu yang aku lakukan adalah baik tuk diri aku..

Aku belum bersedia tuk meninggalkan kota besar ini..bila tiba masanyer aku akan bagi tau..tapi buat masa sekarang..urmmm aku belum bersedia.

No comments: