Tuesday, January 18, 2011

Tak Mau Hari InI


Baru Tadi Hujan Berhenti..rasa cam nak sambung tido aje..Tapi Hati kata kena gi Pavillion gak ni kena satlekan bill yang tertunggak ..kalau tak satle nanti kawan2 tak dapatlah nak bbm..jadi niat tidur tu tidak diteruskan lagi..

Orang yang aku harapkan tuk jadi teman hidup terpaksa aku buang dia jauh2..makanyer aku tak tahu aper kena dengan hidup dia tiga hari sudah aku tunggu msg dari dia..kalau dia datang selepas tiga hari..makanyer aku tidak akan layan..aku dah penat dengan cara hidup begini..yerlah ..percintaan jarak jauh sesungguhnya tidak mungkin berlaku..lelebih lagi sebelah pihak..jadi CANCEL..

Hari ini aku masih lagi sorang2 kat sini..balik dari Pavillion sempat makan..oh today someone wanna meet me...tepat pukul 11 dia dah terpacak..Punctual sangat org itu..memang bila dilihat Not bad..rasa hati memang jatuh cinta..tapi bila dihitung2 balik..aku tak akan crush dengan org yang macam ini..nanti aku sakit..now dia dah buat hal..awal2 lagi dah buat hal..ah lantak ler..nasib baik aku ada org yang boleh bagi nasihat..

Aku call Cacat Cinta..aku ceritakan segalanya..ahhh nasib baik ada kawan yang boleh bagi nasihat..sekurang2nyer aku berasa lega..aduh hati aku sakit sangat tika ini..naper aku cepat sangat sakit ati dengan perbuatan manusia..sepatutnya kalau aku tak der apa2 buat aper aku nak sakit ati..bukan ker semua tu buang masa..yer sangat buang masa..

Aku mulakan hari ini dengan bad news ..aku tak suka pengalaman hari ini..aku harap aku tak jumpa org2 yang mcm hari nie..org2 yang macam hari nie lah buat aku rasa aku nak lari jauh2 dari kesibukan kota..buat aku sakit aje...Nasib aku masih ada kawan2 yang sayang aku..terharu..

Esok kembali cerita..tak sabar nak lepak ..sekurang2 nyer aku ada ramai kawan..disamping itu aku mampu berjenaka...

Lupakan lah org2 itu..Last sekali ..terima kasih kerana main2 yerk..

1 comment:

mackenziedoo said...

mesti bayar bill kat pavillion ke?? jauh nyer... ke paling dekat..hehe..

sape dia tu?? *sibuk je sy ni..lolz.

someone better will show up eventually...be patient =)