Monday, January 17, 2011

Bulan ini..


Bulan ini Bukan bulan berehat saya sebenarnya..saya berehat sebab nak abiskan cuti..saya pun dah bersedia tuk bekerja di tempat yang baru..urmm bukan dah dapat tapi tengah cari la nie..segigih2 yang mampu..malas nak layan drama company lama..tak kisahlah..berbekalkan semangat serta pengalaman yang ada sure bley buat punye..

lagipun tak susah mana pun ..im tuff ..perlu kekuatan..

Masa banyak dihabiskan dengan melepak ajer..mana ada tempat dituju itulah saya..bawak diri jauh2 ..dalam 8 hari nie tak der sapa dapat contact saya sebab saya kena satlekan banyak benda..biar korang jerk yang contact aku..kan senang..nak ping2 ..oh nanti ler yerk..masih butuhkan bantuan..

Hari ini sangat sejuk..tak der buat aper selain tengok tv then buat aper yang patut..tak der banyak perkara yang boleh dijanjikan hari ini..lebih selesa dengan kawan terdekat..

Saya tak mau jejakkan kaki di tempat yang sama..tiba masa saya mesti berusaha tuk diri saya sendiri...

Esok masih ada misi terbaru lagi..harap2 saya dapat lakukan dengan jayanyer..Will see..

No comments: