Friday, January 14, 2011

Terima Kasih


Yeah surat berhenti saya telahpun saya dapat..saya rasa bebas dan happy sangat..dah tak der tekanan yang melebamkan hati dan perasaan ..biarlah saya bawak diri jauh2 dari sini..lagi lama saya kat sini buat saya giler..saya happy tinggalkan kawan2 dengan kerja saya semua siap..sapa tak bangga beb..bagi yang tak suka tu lantak la..yang penting saya happy dengan dunia dan kawan2 saya..kehilangan saya dirindui..

Terima Kasih kerana membalas segala msg..sedih pun ada sebenarnya tapi saya tak mampu berkata apa apa dan anggaplah ini semua ketentuan...

Buat masa ini saya nak berehat puas2 pastu saya akan bertungkus lumus tuk bina hidup yang baru ..saya sedih tinggalkan org2 yang sayangkan saya..tapi saya tak bleh nak buat aper aper..kalau saya berjaya nanti saya nak mereka juga tumpang happy..saya harap sangat gitu..

oklah kengkawan..saya terpaksa beredar dari company lama tuk masuk company baru..dont worry yerk ill b ok..and i know how to handle myself..

lagi satu citer ..saya ada berkenalan dengan seseorg..tapi..dia tak sesuai tuk saya..ummm..selamat tinggal..

No comments: