Friday, February 25, 2011

Happy Birthday To Mimie


Today Birthday Mimie sorry sangat2 tak dapat nak Selebrate cam Tahun2 Dulu..kenangan itu cukup bermakna..and it doesn't mean kawan ngan ko semata-mata nak rasa kek ko..heheh tapi kita memang good friends..share story together..and adakalanyer kita juga mempunyai pandangan yang sama..heheh itu perkara biasa..

Im glad kita still friends..teringan waktu start2 dulu kenal ko..dengan rambut yang very the curlast..and peramah juga orgnyer..kau selalu belanja kengkawan makan,we go out together and share story together..banyak yang menarik kita kongsi..almaklumlah dulu kita sama2 jadi warga tulip dan kenangan itu sentiasa terpahat dalam diri sehinggalah ke saat ini.

Walaupun kita kini jauh ..tapi hati kita tetap sama..macam2 kita bley kongsi..kau selalu bagi semangat kat aku..tuk aku teruskan perjuangan ini..walaupun adakalanyer kita ada la jugak salah faham ..tapi kau sangat memahami..

Dihari jadimu ini aku ingin Ucapkan Selamat Hari Lahir..semoga panjang umur dimurahkan rezeki..kau adalah sahabat yang baik dan juga memberi kekuatan pada diri ini..Tq so much my Friends i always wish good luck for you ok..

Take care always..coz u diverse to get that..hehe happy birthday.

No comments: