Monday, February 28, 2011

Overlah..


Hari Nie bangun awal...Mmg kaedahnyer tak akan bangun Kalau tak pasang niat..Dengan itu get ready for today..tido lelamapun nak buat aper..Baik buat sesuatu yang mendatangkan hasil..Hari ni cuaca sangat baik..perjalanan ke kepong tadi sangat best..tak pernah aku naik Komuter yang macam siput tu..at last naik juga dan kira oklah tak der masalah walaupun lembab cam siput..

Pergi ke Kepong tadi dengan tujuan gi Interview..urmm entahlah tak tau dapat ke tidak kat Company tu..Rasa cam tak dapat jerk..Yerlah jawap soalan cam Over confident jerk..urmm mesti tak dapat..lagipun gaji kat situ bukanlah besar sangat..tapi kalau diberi peluang apalah salahnyer aku mencuba ..lagipun Peluang kerja sekarang memang dan sangat2 terhad..sedih aku dibuatnyer..

Dalam kesusahan begini nasib baik ler ada yang membantu..yerlah sapa lagi nak bantu aku dalam kesusahan kalau tidak Keluarga aku sendiri..nak harap kengkawan..Urmmm pejam mata dan tido jerk la..yerlah sapalah yang bersimpati..

Sebelum menjelang akhir bulan aku kena kuatkan semangat dan tingkatkan Usaha lagi tuk meraih kejayaan..kalau tak dapat jugak kerja..maknanyer aku kena bungkus balik kg..Kenapalah aku susah2 dok kl nie..sedangkan Keluarga aku cukup sempurna..tak der la aku kekurangan Zat makanan ..Tul tak..

Aku tak mau lihat tilam,bilik sebab aku tak nak tido lelama aku dah bosan dok umah..Sekarang masa tuk ajak kengkawan..mana tau ada peluang yang menarik menanti..

Kena Usaha Lebih yerk..

No comments: