Sunday, March 6, 2011

Pintu Yang D Ketuk


Sedar tak sedar Dah Banyak dah dilalui dalam Tempoh 6 Tahun kat Kota Besar nie..Dan saya sebagai manusia kehidupan sangat turun dan naik..Saya jatuh dan saya bangun dengan sendirinya, Saya bangga berada di Bumi bertuah nie..Cuma Kekadang tu..tak de la Lucky Sangat..Inilah kehidupan namanyer..

Kesudahan hidup masih Mengetuh pintu ke pintu..Pertama sekali saya tengah cari kerja yg sesuai buat diri saya..Kedua perkara yang ada dalam otak nie ialah macam mana saya nak pindahkan segala doc dan nota2 penting dalam 2 blog sy, Penatlah nak buat 3 blog..hehehe Tu pun penat kan..

Kesentukan masa saya biarlah saya Uruskan dengan lebih baik lagi..Sebab saya tanak habiskan masa dengan berimiginasi Agak penat sebenarnya..

Saya banyak habiskan masa saya dengan aktiviti harian saya..Biasalah Internet adalah perkara no satu dalam hidup saya, Aktiviti yang lain tu saya terpaksa ketepikan ..Yerlah Banyak sangat fikir dalam otak nie..

Saya bangun pagi nie..Dan andaian saya saya rindu Kampung halaman dan juga keluarga Tercinta..itu sahaja sekarang ni..Urmmm apalah yang lagi menarik selain dari itu..saya pun tak boleh nak fikir sangat.

Esok ada kerja penting nak buat..saya harap saya mampu laku kan..

Dari pintu ke pintu..saya masih belum bertapak lagi..Doakanlah yerk interview saya berjaya sok.

No comments: