Monday, March 21, 2011

Terlepas Peluang


Baru Satu hari lepas hari semalam, Oh semalam aku ada exam, Actually exam semalam agak senang cuma aku jerk yang tak tau buat, Bukan aku tak pernah buat semua tu, Cuma kalau nak buat exam tu kena tahu formula, Nampaknyer aku terlepas peluang buat sekian kalinyer..Hmmm kalau fikir-fikirpun tidaklah berguna nampaknyer..Perjalanan harus diteruskan..

Start malam jumaat aku tidak tidur di rumah sendiri, Kawan-kawan perlukan khidmat aku, Seronok juga menconteng muka org..Ternyata aku berbakat dalam bidang itu, Cuma aku sendiri tidak tahu kelebihan aku ke arah yang mana, Aku suka macam-macam..Tapi bila aku ingin ceburinya aku jadi takut sangat-sangat tuk melakukannyer..kenapalah aku tak der confident dalam hidup..

Semalam yang berlalu tidak menjanjikan apa-apa, Aku plak dah tak der kawan nak rapat, Almaklumlah kawan semua kalau nak keluar nak bersenang-senang aje, Bab-bab susah nie mana diaorg nak dengar..ah tak per la..aku terima semua tu.

Kehidupan aku di atas bumi ini perlu kuat, Macam-macam aku bley lakukan kalau itu yang aku mahu..never say never..

Sekarang bersemangat tuk mencipta..walaupun terlepas peluang itu..aku akan tetap teruskan juga..semoga kejayaan itu akan terlaksana..

Good luck to you louie.

No comments: