Tuesday, March 22, 2011

Ku Mahu..


Hari semalam cepat tul berlalu sedar tak sedar dah Rabu..Kejapkan..Hari ni dah berapa haribulan sok lagi ..lusa lagi..pening aku ..dah macam2 persiapan aku lakukan..Harap kali ni aku tak gagal lagi..aku nak teruskan perjuangan ini macam org lain.

Tadi baru borak ngan eX-Officemate aku..hahah macam2 gossip dia citer..kelakar ada serius pun ada..cerita semua pasal kerja jerk..dia sibuk tanya aku dah dapat kerja ke belum..haiyoo sangat la belum yerk..penat aku tunggu tapi tak dapat2 lagi..bukan aku memilih..yerlah nak kerja company besar2 nie..pengorbanan jugak kena besar dan bukan sebarangan bley main masuk jerk..proses dia sgt lah susah ..

Aku ada lagi terview on friday..harap dapatlah penat dah tido dah..hahaha..ku mahu job itu..

Kalau dapat Alhamdulillah...

1 comment:

madmal said...

hohoho~~

good luck with oncoming interview~~