Thursday, March 24, 2011

Bukan Jalan Mudah..


Fuhh Baru selesai Interview tadi..Nampak gayanyer Hasil agak memuaskan Nak tau Kenapa, Hahahah Rupa2nyer Company yang aku apply tu adalah bekas company bos aku ..mean bos aku dah bagi ayat cow cow dah kat org tu suruh Ambik aku bekerja..Alhamdulillah..kalau dapat syukur sangat..Tapi bila aku tanya balik kat bos aku ..Dia tak mau cakap apa2 yang dia asyik ulang kat aku " Kalau Dapat Jangan Lupa belanja yerk" hehehhe..Bley2..hehehe ni dah nak dekat 2 bulan dah nie aku tanam anggur..huhuu

Keadaan Kesihatan agak menganggu kebelakangan ini..Tapi kena kuatkan semangat jugak..Boleh kawal tenaga lagi..tak sabar nak buat Comeback balik..Tak sabar nak rasa segalanyer semua..Yerlah segalanya bukan mudah..Aku kena gak gi interview..kalau Aku ni keluarga Senang tak per la..leh la bukak business sendiri tak yah susah2 nak fikir itu dan ini..nie kena usaha..tak der yerk nak pakai carpet merah tuk lalu..laluan juga agak sukar harus di tempuh.

Kekadang Rasa terpinggir la jugak..Bila kengkawan keluar dan pergi memana tak mau ajak aku..Yerlah aku ni kan tanam anggur ..sapa lah nak kawan and ajak2 aku keluar..Hmmm terasa sangat2, Tapi tak per lah..Mungkin ada Hikmah nyer dapat kawan yang macam tu..so cari lah kawan yang baik kat dunia ni yang benar2 ikhlas dan bersama kita dalam susah dan senang.

Kesabaran tuk menunggu hari esok..Akan lebih semangat lagi..Mahu kuatkan semangat dan penuhi keinginan hati..tak mau putus asa..Setiap masalah pastinyer akan dapat diatasi dengan jayanyer..InsyaAllah..

Tak sabar nak pindahkan segala cerita kat blog lama tuk pergi ke Blog baru..Terasa Rindu dengan cerita itu semua..Apa2 pun aku bahgia..adioss..

No comments: