Monday, March 28, 2011

Menjelang April


Seronok dengar Berita Menarik Tengahari tadi..Memacam perasaan tika ini persiapan tuk esok tidak akan dilewat2kan ..Happy Hidup dah tak boring lagi..mula semangat sekarang nie..tapi sebulan lagi la jawapnyer kena kuatkan semangat..

Terdengar berita2 kurang menyenangkan kat Company lama aku..ish ish ish..kenapalah macam tu eak..menyekat rezeki org lain..sib baik aku blah dulu kalau tak ish ish ish..memang kejam giler..

Sekarang nie..Keadaan aku kembali normal..Baru ingat tadi nak potong rambut ..tapi keputusan belum diputuskan lagi..Banyak benda aku fikir..nak pindahkan blog lama lagi..nak buat itu dan ini..

Bila aku baca cerita2 di blog lain aku rasakan memang aku banyak lagi nak kena balajar..Versi mengingat aku lemah..tapi jika kesudahan tuk melupakan kisah silam adalah jalan terbaik ..apalah salahnyer..aku perlukan kekuatan tuk itu.

Kawan yang aku harap2kan juga tidak muncul tiba..urmmm aku tak tahu siapa yang aku harus percaya..atau aku bawa haluan aku seperti dulu macam dulu ..sowang2 lagi..bila perlu berkumpul ..mungkin aku ni tak suka terikat sangat kot..sebab tu aku macam tu kot..

Ok..tak mau sesedih..kalau sedih nanti tak bley nak berfikir dengan bijak..aper aper pun kesudahan pada hari ni adalah apa yang berlaku saat derita..bangun dan terus bangun..

Apa2 pun aku harus teruskan perjuangan ini..masanyer telah tiba..Selamat datang April.

No comments: