Sunday, April 24, 2011

Hujan..

Sudahpun pukul 4.46pm..Cuti Hari Ahad ari ini dihabiskan dikedai mamak..memang plan macam tu, Semalam ada seorg wartawan interview ..tak tau dari paper mana dia kata tuk masukkan dalam paper la nie aku tengok tak de pun muka aku dalam paper..entah dari surat khabar mana tak tau..ahhh usah diendahkan..hari ni lebih baik dari semalam..

Baru semalam aku nasihatkan seseorg tentang pemilihan cinta..nampaknye dia tidak yakin dengan rupa paras dia..no komen ..aku rasa dah panjang berjela aku nasihatkan kat dia..kalau itu juga yang difikirkan nyer hasilnyer tetap juga macam tu..

Hari ini ujan..nak tengok citer kat wayang pun tak der mood lagi..nak melepak ..urghh ujan2 begini..aku lebih rela menghabiskan masa main City Ville kat sini..dah start buat taman permainan..sangat happy dgn hasilnyer..

Teringin nak ronda2 kat town..tapi rasa mls plak..yerlah hari dah pun hujan..rasanyer baju dijemur belum kering2 lagi... berilah aku sedikit masa aku mau pulang..tp petang2 macam ni memang tak elok tuk tidur..banyak aktiviti boleh dibuat..

Plan hampir sampai ke kemuncak..tidak sabar tuk kembalikan semangat baru..Harap2 aku mampu lakukan yang terbaik..

"Saya mau semua kebahagiaan milik saya"..tq.

No comments: