Tuesday, February 7, 2012

Hey 2012 Im Back

Heloo People..

Im back to write on My blog again..Rasanyer day lama nak kembali..My blogger friends always said to me "Hey Louie ..ArE u Die ? " Sound so stupid..kalau aku mati tak mengupdate la blog aku bongok..hahaha..Anyway thanks guys u all are amazing to me..and sebab itu jugaklah aku update blog terbaru..

Baju,

Oh ya..Today pergi Pavillion, Kononnyer nak gi tukar baju dekat Butik Jaspal, Bila masuk balik butik tu cakap nak tukar Size baju..Pastu diaorg kata tak boleh Tukar..haiyoo terang2 kat Receipt tulis you can change within 7 days..macam #@@%^^..hah tak nak la sebutkan..tapi nak buat macam mana bila aku tengok balik memang tak de size..urmm tu la lain kali gi try dulu sebelum beli ni main bantai jerk..haiyooo da la baju tu harga RM109..mahal giler..adey..alamatnyer bakal sedekah kat org lain la kalau tak muat pakai nanti..membazir ajerk..

Kawan,

Tadi Terserempak kawan lama..urmmm kira diaorg ni Warga Tulip..Yeah years ago aku ada blog lain call www.louiemal.blogspot.com.. that blog boleh memcecah ribuan org membacanyer..tak de la nak cakap awwsome tapi ada org baca kira awwsome jugaklah kan..hah ko ada ...tak dek kan ..anyway..kawan tu tanya naper tak on Facebook,twitter..hahhaa tergelak aku..Actually lately aku tak active becoz i hate my handphone coz tak boleh nak Retweet, i hate my old blog coz banyak citer2 yang pahit, i hate to follow others people news so aku dah come back with new me..ahahha kalau korang rasa korang dapat cari aku and nak jadikan aku artis follow aku kemana sahaja aku pergi..yeah you can follow me now..i will update ..sorry kawan..tak bagi tau kowang pun..

Kerja..

yawww..2012 so awesome i got my new laptop,i got my new job, i have good friends around me..and i love everything..cuma masa tak menentu,kekadang nak buat ini , nak buat itu tapi tak berjaya nak buat ..kaedahnyer I'm still in here..doin my thing and i try to improve myself doing this and that ok..dah lama rasanyer tak go travel..OMG..i love travel..

Ok..
i have to go know..will update you guys soon..Anyway...Love can hurt People but not me..gagaga..
main games lagi baik..

ok Chow..


No comments: