Wednesday, April 13, 2011

Time For Wake Up..

Wake Up Wake Up..Tu lah Panggilan Tuk Memaksa diri tuk terus bangun..Awal pagi nak gi kerja..tak kira kena bangun jugak tak bley nak memalas..Rasanyer Aku hampir2 lewat lately..Ini bukan sebab aku yang lambat bersiap..ini semua gara2 transportation kat Negara kita yang memang bengong..so aper lagi..terpaksa bergegas dan berjalan sepantas kilat..

Aktiviti diserikan lagi dengan kehadiran kengkawan yang sangat meriah..kiri kanan la ni ada kawan..Alhamdulillah tak der la rasa sunyi sangat..diaorg kira ada gak ler nak ajak aku gi makan,minum..sembang2 ..kadangkala hilang kesedihan dalam diri..

Wake Up dah bermula makanyer segalanya tidak terlaksana kena laksanakan..nak terbang bebas seperti selalu ..penat dah berada di naungan org lain..yerlah aku ni kan suka sangat susahkan org..kali ni harap2 bila dah dapat selesaikan semuanyer perasaan lega tu akan kembali..dan aku akan kembali bersemangat kembali..aku mahu bangun dari kegelapan masa lampau..

Hujung minggu aku habiskan masa di office ..tak per sebulan ni ajerk..kalau berbulan2 pun tak per..aku nak miliki apa yang aku rasa perlu bagi aku..bagi aku kerja yang kuat sekarang memang akan mendatangkan hasil..tak perlu risau selagi aku kuatkan semangat aku ni ..aku yakin aku pasti berjaya..aku nak berjaya aku mahu berjaya dan terus berjaya..

Hujung minggu ni kawan aku ajak keluar..urmmm tak sangka mereka sudi ajak aku keluar..Pasti Seronok bersama mereka..

No comments: