Monday, February 13, 2012

Lepaskan Saje...

Berpesta dimalam minggu tidak lagi seperti dulu..menari dengan cermin..Lihat ramai yang tonton..adakah sempurna gerakan diberi atau nanti diketawakan sahaja..Kaku dibelenggu..Atau mereka juga mahu meniru gaya aku..oh jangan tiru gaya aku ..kerana kesudahannyer aku sendiri tiada arah.. jangan dengki...

Lepaskan seseorg yang tersayang adalah baik..selamat bertunang..tapi kenapa aku perlu tahu..aku tidak pernah nak ambil tahu..sebab kau sendiri tak mahu tunggu..

Esok hari kedua kerja..bina semangat kembali..Tiada Poem yang aku ingin tulis..aku tiada idea..ilham semua entah kemana..Terkadang aku merasa nak sahaja aku tinggalkan Malaysia nie..pergi jauh tanpa dikenali..atau nanti aku gagal dalam dunia aku sendiri..

Harapan aku esok masih ada..sebab belum puas tuk melihat dunia luar..Kegagalan lalu janganlah dikenang..kalau dikenang merosak badan..kalau seorg kawan berwajah plastic adakah kita harus turut seperti itu..

Kota besar ini..Macam-macam boleh terjadi..Berani tidak berani...Bersedialah..




No comments: