Saturday, February 11, 2012

Pusing2lah..

Sekarang Habiskan Cuti Dengan Indah..Sabtu Ahad sangat selesa..Tak banyak nak difikirkan..Hari2 Begini baca apa yang patut dan kehidupan berseni bukan sesuatu yang mudah..Nak fikir tajuk lagi..nak baca kawan2 punya blog lagi..tak de Entry yang terbaru tuk diutarakan..Selalunyer kalau begini aku suka ikut cara sendiri..

Semalam ingat nak join diaorg kat club..but i turn to go to another club..oh no... i think i don't want to go to that place anymore..sorry to say..so not fashionable that place ..same like old place waktu mula2 aku jejakkan kaki sampai sekarang..Momentumnyer same sahaja tiada pembaharuan..Tak Up to date..uhhh mengeluh panjang..

So Today lepak2 habiskan majalah Fashion yang ada ..Internet sangat lembab nak baca blog ke blog agak payah..Susah kalau banyak sangat website yang panjang berjela tuk baca..Mau Pusing2 Comunity setakat itu sahaja yang aku ada ..Walhal aku percaya banyak lagi blog kengkawan yang aku tak update kat sini..yang lebih gigih tuk dibaca, yang lebih banyak manfaatnyer dari blog aku sendiri..Tidaklah aku katakan aku ingin meniru satu persatu..tapi kalau sesuatu blog it involve in Fashion,Interior and others think yang sangat menarik Minat aper salahnyer tuk dibaca..

Plan aku Tuk Ke Johor Bahru..Ohh Mis Ma Family but i hate one of my neighbor suka sangat sibuk hal aku..hate hate that !!..Then terus ke jelajah Penang..i love the beach..And Next trip kalau berkesempatan nak pergi Spore,Londan dan Tokyo..Banyak tak duit..hahaha..itu plan sahaja..cakap pun tak guna kalau tak de bukti rite..ok..i need to pusing2 kejap lagi..i think sangat seronok dapat lepak di Taman ketika ini..2012 lots of new song ..love it..

New brands coming out and i got my Fred Perry Shoe yeah..

No comments: