Sunday, May 27, 2012

Kalau Bukan DiSini..

Penat Pergi ke sana kemari hari ini..Semata2 bayar Bill semua..Terlupa boleh guna Online Banking..Kalau tak ..tidaklah kepenatan begini..Semalam lagi dah siapkan record2 hutang yang nak kena satlekan satu persatu..Fuh hari ni dapat juga diselesaikan..Lagipun cuti macam nie tak der banyak benda nak buat..Semalam Sabtu pun habiskan masa dengan Tidur sahaja..Bosankan hidup macam nie..

Satu KL dah round hari nie..fuhh penat dah macam marathon pulak dah..hahaha..singgah kejap kat klcc ..tengok2 banyak budak2 ..hahah lupa pulak cuti sekolah dah bermula..makanyer sesaklah kota besar ini..aku pulak bilalah dapat bercuti nie..plan tuk balik ke Kg asyik ditangguh sahaja..entah bila kesudahannyer..fikir dan fikir June ni mesti wajib balik..kali ni tidak akan tangguh2 lagi.

Kerja kat office telah aku buat dengan seadanyer..Banyak Program bulan nie..June bakal menjelang..Masih begini..tak perlu banyak fikir, kenapa perlu banyak fikir buat jatuh rambut sahaja..yang lepas tu lepaslah..kekadang ada juga kata bila dah ada diatas kenapa lupa kawan2 kat bawah..Saya tidak pernah lupa kalian cuma biarlah saya sendiri begini..bayang2 sendiri juga tidak terurus..inikan pula mengejar bayang2 org lain..bukan ker korang tahu aku hanya sendiri..bertemankan Hanphone menjadi saksi dan teman hidup..lagipun teknologi sudah moden boleh stalker bagai kat laman web ..type nama sure ada gagagaga..

Ok semak2 Air Asia..Saya mahu Terbang Jauh Tahun InI..kali ini misi tidak akan gagal..Walaupun Seorangan Pastinyer bisa dapat teman baru jika kita tak letakkan ayat "Sombong".

Akhir tuk hari ini..Batery tinggal 13%, Hari mendung, Tak bawak Payung..Sib baik umah dekat berlari2 anak ..huhuu..Happy Sunday Everyone.

P/s : Kalau Bukan Di kuala lumpur..saya memilih Australia untuk tinggal..ado..?

No comments: