Friday, May 25, 2012

CuBa Terjun..

Rasa Puas Dapat habiskan Baca majalah pada hari ini..Dari Glam,Maskulin,Intrend,Hanger dan seterusnye..Tak sedar masa berlalu..gambar kat majalah Folio ala2 jerk..nasib baik tak beli..buat menyemak bilik tidur sahaja..

Gaji belum lagi, Nak up to date fashion terbaru tidak kesampaian..ada benda nak kena satle dulu..Berjalan kat Pavillionpun tadi lalu luar sahaja..tidak berani nak melangkah masuk ..takut melayang lagi duit.

Cuba dan cuba lagi kali ini..Nak menjenguk kawan lama memang tak sempat..kalau jumpa mereka di shopping mall besar tegur2 gitu sahaja..tak pun hanya mampu senyum..tidak semeriah dulu ..aku tak banyak ketawa..dunia hiburan memang senang nak dicari ..tapi untuk mencari sesuatu yang kita hajati memang susah...ish ..entahlah..

Baru tadi gunting rambut kat saloon..Rm50 Kena..hah banyangkan mahal tak potong rambut aku..ni kalau kenkawan kata tak lawa jugak tak tau la..Duit tu boleh di cari ..tapi Fashion for me Forever..

Aku tak nak cakap banyak bab fashion..kalau aku cakap lelebih nanti kena boikot pulak..sedar diri dan cermin biar diletakkan di depan muka..lepas ni sapa nak selekeh ker nak aper ker ..itu bukan urusan aku..aku sudah penat mengajar org..last org pulak yang kurang ajar dengan aku..for what kan..tidak dihargai samalah juga ertinyer kacang lupakan kulit..so lepas nie..sedar diri sikit..aku tak akan berdendam dengan perbuatan manusia..tetapi ingat..langit tidak selalu cerah..ada masa biarlah Tuhan yang balas..

Tengah memikirkan next step aper lagi jerk..Oh sambung belajar..tak tau course aper yang nak diambil..peluang melancong..nampak cam tipis jerk..hmmm tak nak berharap tapi ada try2 jugak nak fikir..oklah ..facebook ni tempat org stalker..rasanyer lepas sebulan mungkin boleh upload gambar bercuti hah biar padan muka stalker lambat tau..Lozeeerr...

OK ..Dah nak mandi nak wangi2 ..pastu nak post cantik depan cermin..forget bout what happen today..chills..mode : I'm young.

No comments: