Wednesday, May 23, 2012

Menanti Pantai..

Baru tadi selesai Training ..Rasanyer System tersebut belum betul2 lagi..Lepas nie banyak kerja nak buat..Pasti lambat balik kerja ..Tapi kalau balik awalpun kekadang tak tau nak buat aper..Lebih baik habiskan masa di Office..Walaupun Kawan Selalu Kata "Get Life.." ..Apa jenis life yang korang nak kan dari aku..tiada masa dibuang bagi aku..kerana semua keadaan Suka Duka aku dah hadapi..Biarlah aku menghabiskan masa begini..Sendiri..dan tak menyusahkan sapa2..

Terkadang teringat juga..Aku tak sama macam dulu..Sekarang aku lebih banyak memikirkan hal diri dari org lain..aku sangat buang masa dulu ..Akhirnyer dia tinggalkan aku jugak dulu..Takperlah dia sudah ada life dia..Aku ingin berjaya seperti dia..Serba serbi semua boleh..Ingat senang ker..Hati aku sangat perit mengenang dia..tapi aku tetap kuat dan katakan yang kita pasti jumpa satu hari nanti..dan itu aku sangat pasti..

Aku happy dengan dunia begini..Kenapa aku perlu cari pasangan sedangkan ..misi mengadap pantai belum lagi tiba..aku nak lapangkan dada seluas2nyer..menarik nafas dan melihat matahari terbenam..dah lama aku inginkan tempat seperti bali..tapi aku belum mampu melangkah..

Di kota besar ini aku masih mengejar..Mengejar itu ..Mengejar ini..terkadang mereka semua katakan apa yang kau kejarkan..sedangkan kau masih disini..hmmm biarlah satu hari nanti korang tau aper yang aku kejar..dan kelebihan aku adalah jalani kehidupan seorg seperti ini..Bukan mudah.

Dalam otak hanya memikirkan Aktiviti yang bakal aku jalani..Syukurlah mempunyai kawan dimerata tempat ..nak pergi mana2 sangat senang..tapi buat masa ini..biarlah aku mengejar bayang aku sendiri..mendongak langit tidak semestinya aku lupa tanah..aku rindukan masa budak2 dulu..tapi belum berkesempatan tuk kembali ke kampung halaman..

June..Pasti tiba..aku berharap ..impian aku ke kampung halaman terlaksana..

Sambil berbisik...Esok kerja lagi...

No comments: