Saturday, May 19, 2012

Untuk Dia..

Pepagi lagi dah bagun ni tuk main Paintball kat Pj..Selamat sampai sebelum brefing..Memang awwsome sangatlah ..Thanx to kak Fiza sebab bagi direction..suke2 sangat..Kitaorg dapat tempat ke-2 dalam perlawanan kali ini..syok dan sangat puas hati main Paintball kali ini..Agak Puas Hati jugak lah..

Selesai Paintball kini bergegas terus ke Rumah pengantin, sampai sesat2 kat jalan Selayang tu..sib baiklah Helmi ada tuk hantar pergi sana..kalau tidak memang tak merasalah pergi rumah Org Kawin..hmm dgn cuasa panas lagi..Tapi dengan kesabaran yang ada sempat juga sampai ..fuhh lega sedikit..

hmm banyak rumah org kawin menjelang May ini..banyak rumah juga tidak dapat pergi..alasannyer Jauh..aku memang banyak alasan ..sorry sgt yerk kengkwn bukan sengaja..tapi masalah tidak dapatlah nak dielakkan.."Saya tak de kenderaan lah"..

Cantik tengok pengantin hari ini..Serba Putih dan sangat berseri..Tahniah buat Effarin .. :) Dapatlah berkaraoke sekejap kat majlis tu..hehehe..music is my life..kalau dia dengar kan best..yes itu untuk dia..segala yang aku lakukan adalah terbaik untuk dia..kenapalah aku selalu fikir dia..bukankah takdir telah tentukan..Salah aku juga..biarkan lah dia pergi..jangan buang masa louie..dia tunangan org kan.. :) so sad..

Plan May harus diteruskan..susun atur jadual kali ini tidak akan aku sia2kan..Plan pertama balik Kg..plan ke dua..jumpa kawan lama..Plan ke 3 wish tuk kengkawan..happykan diaorg..Plan ke 4 of course i nak pergi Paris..Tak sabar..tuk bercuti..harapan sangat tinggi nie.."Berangannyer"
tapi the most important selesai dulu apa2 yang kurang jerk..barulah boleh..

oklah Today dah Sunday..Apa yang berlaku semalam adalah memori terindah aku dah cuba buat yang terbaik..Aku hanya manusia biasa yang inginkan bahgia..kalau org lain happy aku juga happy.

Aku hanya Hamba Cinta...


No comments: