Saturday, May 12, 2012

Melangkah Lagi..

Tadi Lepas balik kerja Terus Ke Kedai Buku..Kononnyer untuk baca segala Magazine yang ada..Bila tengok2 tak der lagi isu terbaru pada bulan ini..maksudnyer yang keluar semua aku baca..

Plan tuk keluar dengan kawan2 telahpun terbatal.nak round klcc ni agak jemu ..situlah kerja ..situlah tempat melepak..memang tidak ada mood begini..untunglah kalau banyak duit dan ramai kawan yang sukakan fashion bolehlah menghabiskan duit..bila dah tak de duit semua lari bertaburan..hahhaa..wajiblah kan diaorg lari..

Sempat Pergi ke kolam renang tadi, Air sangat sejuk ..tapi rasa hari ini cuaca sahaja mendung tidak terjamah dik air tuk memenuhi bumi ini..entah kenapa kolam jadi sejuk segala..dapat 2 round pun sudah cukup..

Kemudian meletihkan mata tuk menaip segala cerita disini..Esok ada Wedding kawan nak kena pergi ke Kelana Jaya ..Kalau bangun awal ..Sekarang pun dah nak dekat pukul satu..memang kalau cuti begini memang tidak memikirkan jam sangat..Mata tidak mahu tidur ..bangun pula agak lewat..begitulah kehidupan seterusnya..

Aku masih tidak ambil cuti lagi..masih cuba melangkah setapak demi setapak..kena plan betul2..kena berjimat cermatlah ..nanti belum sempat akhir bulan sudahpun aku habiskan duit aku..lagi sekali ..aku harap kad credit itu aku tak dapat..takutnyer..

Plan tuk travel tidak lagi difikirkan..May ini pasti meriah kalau dapat balik KG..yup Mungkin boleh balik sekejap..melawat kawan lama kawin..ummmm kita tengok jerk lah nanti ..

Oklah kalau penat mesti kena tidur baterypun agak low..battery tutup dulu ..nilai fashion sekarang sangatlah mahal..esok wedding kawan pun tak tau nak pakai baju aper..

selak2 almari..ummm baju baru yang diidamkan ke majlis..boleh lah..

No comments: