Friday, May 11, 2012

sO tRUe..

Telah Menjelang May Nampaknyer..Sorry kengkawan lama dah tak bukak blog..bila lama tak bukak makanyer lamalah tidak mengupdate cerita diri sendiri yang tak beberapa nak hots ini..
Baru tadi selesai kerja jam 8mlm..Pastu ingat nak balik terus tersinggahlah wayang tengok cerita Dark Window ker dark shadow..alahai tiket dah terbuang..Bolehlah cerita tu..buat aku tergelak cikit ajerk..

Cuaca agak tidak menentu..tapi kesihatan Alhamdulillah sihat macam selalu..Bila tiba May banyak persiapan aku nak buat..Dengan ada kasut idaman aku,Baju serta Seluar yang baru ditempah maka dapatlah tukar image sesikit..i like my new brand..harga tidak lah mahal mana tapi bolehlah .."love it"..

Tadi baru sahaja test2 seluar kerja..Bertambah semangat bekerjalah lepas nie..Bayangkanlah kain 5 Tahun lepas aku baru buat tempah ..lama tu nak tempah selebihnyer pakai sahaja aper yang ada..

Bulan ini jerk macam2 hadiah aku dapat..Mengalahkan org kawin pulak..dapat beli seluar mandi,recket badminton,belt,suit,kasut lagi..wah wah wah ..meriahnyer En.Ki yerk..ada org sponser..yer dah org sponser nak buat macam mana..tapi yang bestnyer dapat tali Marc jacobs perghhh suka giler aku..so Me bebehhh..

Baru tempah beli bandanas dengan kawan yang akan bertolak ke London ahad nie..aku bagi dia rm50 sahaja ..rasa cukup ker..alamak malu la jugak kalau tak cukup..tak perlah dapat satu pun jadi lah kan..then boleh pikir2 benda lain lagi..

Rasanyer tak banyak benda nak difikirkan lately..ada tawaran tuk dapatkan kat kredit..memintaklah permohonan aku tu tak berjaya ..sebab aku ni kaki shopping..mana nak ambik lesen lagi, mana nak sambung belajar lagi, mana nak balik kg lagi..mana nak gi wedding kawan lagi..adoii banyaknyer..kenapalah aku terlalu selfish sangat ..selalu tanguh benda penting..oh no..kenapa aku terlalu into fashion ..padahal banyak lagi baju kat almari tu..adoiii adoii

Hmmm plan esok nak balik pandan indah tengok rumah sewa..asyik duduk rumah org jerk rumah sendiri tak terjaga..bill2 bodoh tu kena satle jugak lah kan..entah aper aper management tu..hmmm

anyway ..im back..start balik tulis blog..hilang sikit rasa bosan. ...With my iPhone..i can find you..

love ya...peace yawww...

No comments: