Monday, April 23, 2012

Katakan Tidak...


Nasib baik bangun awal tadi pagi..Terasa segar dan dapat buat kerja dengan jayanyer..urmm cuma ada beberapa perkara lagi nak kena update..Semalam dapat download lagu dalam Ipod..terasa sangat kepuasaan walaupun putarkan lagu2 yang sama tapi terasa tidak sunyi lagi..

Cerita pasal semalam, Tidak banyak benda dapat dibuat dalam masa satu hari,Selain Gym,Dengar lagu,bukak Fb, layan twitter..jumpa org..dan juga melayan perasaan yang entah aper aper nie..terfikir tuk melihat dia di TV..tak sangka dia bertambah hebat sekarang nie..memang sesuai dengan watak dia..mulalah jatuh hati..tak sangka dia sangat berbakat..aku juga boleh tapi..aku tidak punya banyak masa lagi..laluan aku amat berlainan...

Terlalu banyak benda baru sekarnag nie..aku percaya tidak lama lagi facebook akan ditinggalkan ..sebab org lebih suka Instagram dan juga Pinterest...wah semakin hebat dan semakin senang tuk aku kotakan janji tuk mengupdate blog dengan gambar terbaru..

Hari nie agak terkejut ..harga Fotoshoot dinaikkan harga..malah ada org buat hal disebabkan harga tiket rm500 ringgit..setakat party2 macam tu aku tak heran i can get free and VIP also..cuma tak nak belagak dan juga dunia fashion ni ada turun dan naik..kenapa perlu cerewet sangat..buang masa..

Borak dgn kawan lama yang lebih lama dalam bidang fashion..dia kata kalau adik2 macam tu janganlah dilayan..lagipun aku faham majlis dia lebih gah dari yang lain..sangat happy bila dapat sokongan macam tu..

Dunia ini banyak cabaran..kadangkala kita sendiri tidak tahu kenapa org nak buat baik dgn kita..dan agenda tersembunyi juga kita tidak sama sekali tahu..kalau hari ini melakukan kesilapan esok harap tidak lagi..

Yang penting..Aku inginkan bahgiakan semua..walaupun sekarang nie..aku tidak pandai tuk melawak macam dulu..senyum sangat senang..tapi yang sebenar2nya agak susah..kerana aku bukan jenis yang suka buat2..

satu lagi..Aku tidak pandai nak jaga hati org..

hmmm...memang susah..bila ada yang berkecil hati..makanyer

kita tidak akan bergurau lagi.

No comments: