Tuesday, August 14, 2012

Rainbow Cake



Hujan Diluar ..Tak susah nak cari juadah utk berbuka hari nie belanja hanya rm5.20 sahaja sesuailah dengan misi berjimat kali ini..
Hari ini mau sahaja balik lambat, tidak mahu perkara sama berulang..tadi pagi awal datang kerja memikirkan drama semalam ..Rasa macam nak hempok jerk kepala dia kat dinding..Benci bercakap dgn org cerdik pandai..tup tup kita kena balik..anyway aku memang tidak pandai tuk menyembunyikan riak wajah nan serupa ketika sedih,suka ataupun benci..Hakikatnyer aku tidak mahu hipokrit pada diri aku sendiri..tak macam sesetengah pihak tu..kaki Bodek jerk lebih..Choyyy jauhkan dalam hidup aku..
Bila buka di office nie aku rasa cam tenang skit tidak perlu tergesa2 sambil membelik2 blog dan menyiapkan kerja agar besok tidak terkejar2..aku susun satu persatu tugas,mencatit nota penting utk diingati, dan tidak lupa mengemas meja akan kelihatan bersih macam meja office aku dulu2..Syukur masih diberi ruang disini..Amin..
Sept bakal tiba..Aku mengidam kek Rainbow tuk satapan birthday cake..atau mungkin aku kemana2 tuk mengisi ruang yang ada..lagipun birthday dah nak dekat..Cuti banyak lah lagi ..tidak kisah dan tidak sesekali heran kalau dapat peluang bercuti kerana aku jarang sangat ambik cuti..kecuali MC dan benar2 rasa tidak larat tuk ke tempat kerja..
Misi diteruskan lagi..Mengidamkan Kota Lodon yang tersengam indah..Sedangkan Kota Paris sangat Memanggil2..Adakah Impian menjadi Nyata..Urmm Better pergi cari kek dulu..
Ok..PARIS LONDON PARIS LONDON PARIS LONDON..bLUR