Wednesday, August 22, 2012

Tempat Org

Tahun InI penuh Makna..Makanyer Bos bagi cuti secukupnyer buat diriku..Rasa Bertuah sebab bos memang bertimbang Rasa terhadap pekerja2nyer..Maka dengan ini Percutian di Kota Singa Akhirnya Tercapai..Seronok dapat jalan2 sini sorang2..Yes i really2 need this time..memang dah lama sangat tak dapat bercuti2 begini..hilang semua, segala masalah yang berserabut kat kepala..dan bila masuk kerja nanti pasti lebih gigih lagi..

Sepanjang berada di Jb tempat kelahiran banyak nampak perubahan..walaupun shopping mall di tempat sendiri agak ala2..kira oklah jugak sekarang dah ada Topmen butik2 lain yg boleh beli baju ..kira kalau tak dapat beli baju yang aku nak kat kl..stock kat jb masih ada lagi kat Tebrau Jusco..So nice tempat tu..

Spore macam biasa ..makin hari pergi makin mahal, wifi nak dapatpun agak susah ..nak kena pakai line sini lah , prepaid sinilah memang agak bengang bila satu coffee dah kena beberapa dollar yang mahal..agagaga..alamatnyer memang cari price yang murah tuk minum..bukan nak minum sangat pun cukuplah kalau dapat line tenat free kat sini..

Kota ni masih gah cam dulu..dulu ada gak round2 club2 yang aku pergi kat sini..kenangan ngan Nick dulu memang memberi memory yang sangat bermakna bagi diri aku..dialah satu2 nyer kawan yang memang tak nak tengok aku susah sanggup luangkan dan habiskan masa dgn aku..tapi oleh kerana dia Cina..so dia boleh langgar semua apa yang ada kat depan..tapi aku tidak..demi adat dan agama..so kena berhati2 memilih jalan ..walau aper pun nick ..im glad have friends like you..u so awwsome.. always make me happy.

Day by Day kat sini amatlah menyeronokkan..bukan aku kata JB tak best..JB pun best juga ...melayan karenah anak sedara..kawan2 yang datang dan juga saudara marah ..membuatkan tak kering gusi ketawa..budak2 biasalah macam2 soalan nak tanya..

Oklah kota singa..kita jumpa lain Tahun..need to go back now..hari pun sudah mau hujan..see you..mau datang shopping2 lagi..huhuuu

No comments: