Saturday, September 29, 2012

Langkah Kita tidak Sama..

Pagi lagi dah bgn tuk class hari nie..Cuaca sgt baik ..Harap2 permulaan tidak gagal ..aku tahu ramai bertanya tentang kelas apakah..makanyer semua nak tahu..Kelas itu adalah kelas "Memandu"..Gelak ? memang patut digelakkan..yerlah aku ni sepatutnya ambik 10 tahun dahulu ..tapi tidak kesampaian..maklumlah org susah gaji pun kecik mana mampu tuk ambil itu semua..lelebih lagi kegagalan aku mengawal kewangan dan percaya sangat dengan perhiasan duniawi..maka kena tipu ribuan ringgit melayang..kawan entah kemana..aset ditinggalkan lesap begitu sahaja..hmmm eah tak nak cerita..tutup kes !

Datang Kerja..
Tatkala yang lain sibuk berehat aku menyusun ayat2 tuk membalas email kepada rakan office..This is Professional company u cannot play with it..tulah dulu suruh belajar tulis summery main2 la nie bila disuruh balas email tak tau ..terpaksalah bukak kamus dan susun satu persatu..alamatnyer kena belajar lagi..tapi dengan kesabaran yang ada Alhamdulillah im getting better..mana nak settlekan kokurikum lagi ..kerja office lagi..harap tidak menganggu mana2 pihak sememangnyer aku tetap begini ..berusaha dan juga harap dapat bantu kengkawan yang lain..aku tak mau jadi malas..and im not the person who like to be blame by other ..dont lah..


Shoes for the day..
Today is friday and I'm wearing my new shoes...it nice to wear it..i don't know people gonna like it or not..but that is my style ..i love it..but when  doing work i need to do quickly not just pose ..this is not a runway and people gonna judge u ..hey buat kerjalah ..dok pose kat situ pulak..hah kan dah kena marah..hahahha..lucky it not happen ..and it won't be happen lah ..

Langkah kita..
Sememangnyer aku tidak pandai nak menipu diri..and i really2 feel so sorry for myself sebab tak dapat luangkan masa macam dulu ..mungkin juga ada yang mengeluh.." why louie you so busy , sampai tak de masa tuk kengkawan" actually i have..i seen lot of my friends like to be with me and i know that I am the most crazy friends there have but i need to do some taks..and tidak malu aku katakan yang perjalanan massing tidak sama ..same like me ..i have my own part yang i kena belajar dan masih perlu belajar lagi..and i love to be alone so i can get lots of idea to create poem and lots of amazing thing..maybe ada jugak yang kata aku ni sombong..alaaaa biasalah kalau yang datang hanya nak mengambil kesempatan sahaja..but it ok i understand that..this is real world bukan fantasi..

Dunia..
Satu perkara yang terjadi pada kawan hari nie..gigih jalan2 di pavillion , i got my Fossil wallet tq so much, i got my kiehl's for cream whitening and i got lot of story from my close friends..so sad when he said yang kereta dia dah tak der..simpati sangat2...dulu dialah yang rajin bawak aku kemana sahaja aku pergi..and i can feel it ..he been so sad ..bout 5 months..oh my ..i wish i can be there for u my friends i feel so sad to.. : ( ,,,then dia kata tak mau lah sedih2..anyway the good news he have a lover sekarang ..happy to hear that..aku jugak lah tak der..it oklah ..tak rasa aper pun I'm ok..im happy..chilllah..

Semangat..
Im sure semangat baru bila ada barang baru dapat disimpan and I'm happy i can manage my time to be part with others..rezeki masing2 kena rajin berusaha tangga kejayaan ..jangan malas dan jangan suka sangat sibuk hal org yang tiada kaftan dalam diri ..so be your self..maintain beauty and u know what..remember Allah s.w.t Selalu..setan banyak sgt kat kl nie..jauhkanlah dari kesesatan..


last but not least ..Pls walk in fashion..Peace.

No comments: