Tuesday, September 25, 2012

Beg Besar Saya


Baru tadi Ingat nak tengok wayang kat Pavillion, Boleh dikatakan hari nie tido jerk..dah la kelas memandu dibatalkan jadi cuti ni habiskan dengan tido jerk..memang buang masa..aku rasa kalau gi kerja ari nie dah banyak benda boleh disiapkan.Keluar terus ke Pavillion hari nie..Jeng jeng jeng..Cerita kat Wayang semua tak best..Ada yang best hanya pada 4 Oct jerk ..cis..penat jalan gi sini..tapi tak per lah sempat masuk shopping dapatlah barang2 dengan harga murah..alaaa kita nyer Birthday Month belum abis..so boleh dapat banyak discount ..memang kaki shopping..adeyyyy cam ner nak kaya nie.

Pastu terfikir lepak starbuck pun bagus jugak..bila pandang kanan ada sorang mamat ni sibuk pujuk awek dia..adey..bila melayu bercinta ngan arab macam nie ler jadinyer..gedixnyer , bila pandang kiri pulak ..tengok remaja cina yang minum sangat berfashion ..sesekali diaorg menoleh kat aku..mungkin dalam hati diaorg " Sorang jerk ker mamat nie ..Dengan beg besar mesti balik dari Gym"...hahahah no lah apex aku memang suka bawak beg besar lah ...


Kalau diikutkan lagi dari zaman sekolah hingga la nie..memang suka bawak beg besar2 barang berat2..it not about nak menunjuk2 ..it about i really like to carry my thing..hahhaa baju, laptop,buku,alat tulis, buku account , small clouge and banyak lagi ..rahsia peribadi aku nie memang dalam beg nie..kalau perompak merompak sure seronok ..sebab barang2 aku nie lagi mahal dari alat solek wanita..agagaga..ish simpang jauhkan la dari perompak..kalau ada yang cuba curi aku rembat dia dgn beg besar aku nie.


Melihat beg lain memang nak beli tadi..hati meronta2 nak mengabiskan duit..tapi nasib baiklah aku ni masih kuat iman..masih ada benda yang lebih penting dari segala nie..rasanyer tidak terlambat tuk simpan duit..bandung begitu memanggil2..Paris lagi lah..london lagi lah..adoii mana satu nak pergi dulu riky2 tiket memang agak mahal ..plus tu plus nie alamatnyer memang mencecah 5K..mana nak cari nie..Banyak hutang nak kena jelaskan dulu ..nanti bila dah selesai ..lega baru boleh melancong ke sana ke mari tak gituew...


Persiapan seterusnyer mesti dibuat..tapi Bandung kali ni memang wajib pergi..yerlah dah janji..mana tak nyer all gurl aku sorang lelaki ..harap adalah org lain pergi ..ramai2 baru best..


Ramalan Beg besar..
Sorry yer menteri aducation ..aku rasa yang diaorg ni keluarkan kenyataan ciri2 gay adalah org yang pakai beg besar nie "So Stupid." sebabnyer memang tak masuk akal..sebab bagi aku beg besar adalah kegunaan yang harus dipakai oleh semua golongan ..kejadah mana dia dapat tau org pakai beg besar tu gay..memang bodoh..cerdik pandai tapi bodoh ..sesuailah..ek ehhh toleh sikit laki korang tu pakai beg besar tak ..kalau pakai diaorg mesti gay..haahha stupid tak ..kannn..


oklah dari fikir benda2 nie..baik baca majalah lagi bagus..apa yang nak didapatkan hari nie sudah cukup berbelanja lebih tapi kalau tak tau nak pakai tak boleh jugak..baik berjimat cermat dan guna apa yang perlu sahaja..ok masa tuk dengar lagu..ada kengkawan yang nak make over tak..let me guest..hmmm ada ..jadi tunggu tuk episod seterusnya..Good luck for me..almaklumlah baru nak ambik lesen..agagga...


October Menanti..Jangan Tunggu lama2.

No comments: