Sunday, October 14, 2012

Teruskan..

Yeay Dah dapat apa yang aku nak Bulan nie..Harddisk,Perfume,Baju,Khaki,dan beberapa barangan lain yang ada discount tuk dibeli..hmmm habis shopping dah dah cukup2 lah tu..dah tak de duit dah ni nak simpan..kalau tak de duit nak makan aper asyik joli ajerk kan..hmmm

Sepatutnya ada class sabtu dan ahad nie..tapi tak tau kenapa cikgu aku nie..tetiba buat hal plak ..kalau macam nie memang tak dapat lah aper yang aku nak..adoiii..dah lah dah ambik cuti ..kenalah cancel balik kalau macam tu..

Jadi habiskan masa jenguk rizal kat homestay..pastu online tengok page dia..dia dah berjinak2 main basikal..eahh kenapalah aku suka sangat stalker page dia..ada apa dengan dia..dah berlalu biarlah kan..tak mau ingat2 lagi..

Lagi 2 hari team building..tak saber sambil team building sambil bercuti..makanyer dapatlah sedikit reheat ditempat org...

Bulan ni juga balik pandan indah..hmmm kena kemas barang lagi..nasib baik 22hb dapat duduk onekl..senang skit nak gi kerja..tq my friends bagi tumpang..kerja aku ni menumpang jerk la nampaknyer..

Dah sampai malam..apa lagi nak difikirkan..asyik habiskan masa dengan Naruto sahaja..hahaha

Plan November ..Main air..joms....perjalanan ni masih jauh..susah macam mana pun tetap teruskan..ok..jangan banyak fikir.

No comments: