Friday, November 2, 2012

Terkena..

Terkejar2 Balik ingatkan boleh sampai rumah awal..Jumpa pulak kawan dekat Pavillion, Kaedahnyer nak ambik kasut main futsal..tapi sebab Hujankan sembang punyer sembang alamak terlambat..

Dah beberapa minggu hidup tak tenteram..Bulan ni macam2 hal datang..Dari Perkara Office hinggalah perkara peribadi yang memang tak senang duduk dibuatnyer..

October tidak menjanjikan apa2 ..krisis berpanjangan nie harus dihentikan..Bila ada Pihak yang cuba memperkotak katikkan diri kita..rasa mcam nak tampar dan buang jerk mereka jauh2...Tak tau nak cakap aper la kan..Teruskanlah niat jahat kena kan org..ambik gambar org post sebagai bahan lawak..memang totaly Wrong..nielah Puncanya kalau dah terlalu baik dengan org..

Oh no..Muka dia SAMA satu Bijik macam Tengku N..alamak cam ner nak cakap eak..totaly the same ..tapi perangai tak sama..yerlah dia kaya raya ada rumah kat belakang KLCC lagi..baguslah..tak nak fikir lelebih aku rasa aku mahu kawan sahaja dengan dia..pengalaman terluka terlalu keras tuk dilupakan..oh no..terlebih sudahlah..

Teruskan ..November sudah sampai..Lupakan aper yang berlaku di October..Mau jauhkan diri dari mereka yang tidak boleh simpan rahsia..aku tahu kadang kala terlepas cakap jugak..mungkin terlalu jujur bila dah terkena habislah..memang tak boleh percaya kat sapa2 kat dunia nie..ada sahaja perangainyer..

Kaedah baru telah diambil..aku nilai diri aku bila aku berkata pasal org lain...hmmm ibarat mereka adalah cermin aku ..kalau aku kata mereka buruk..aku takut aku juga akan jadi lagi buruk..adoiii takut..

Team building telah pun berlalu sesetengah gambar memang aku tak mau simpan..sesetengah org yang telah melukakan memang aku senaraikan sebagai revenge list..jahatnyer mereka..depan aku bukan main baik lagi..jangan harap ko dapat senyuman aku lepas nie..

Holeween party bakal tiba..temujanji dan date banyak perlu dipenuhi..November banyak Program..aku tahu aku gagal hadiri semua majlis..dan kerana itu..aku tidak punya banyak harapan tuk penuhi sebab aku sendiri busy dengan aktiviti sendiri.. pengalaman mengajar..kawan datang dan pergi..kalau kawan lama datang jangan sesekali siakan masa borak yang ada..bukan selalu kan..

Oklah ..utk teruskan November ..joint la kengkawan kalau tak nak ajak tu masalah dia..tapi kepada yang ajak InsyaAllah kita jumpa yer..

salam sayang blogger..walaupun blog ini tidak sehebat mana..terkadang terasa lega..sebab ini untuk diri ku sendiri.



No comments: