Sunday, April 28, 2013

Hi All..

First time pergi Sabah..terasa sangat Best..Orang2 Sabah Memang sangat2 Baik dan memberi layanan yang sangat memuaskan..Makanan sedap..tempat cantik..Yang paling syok sekali adalah Pulaunya..Sangat Best Bah..

Hari ini ..

Saya masih meneruskan lagi kehidupan seperti biasa..Susun atur diri yang menjadi keutamaan sekarang..kepala tidak lagi boleh melayang..dapat stayback dan siapkan kerja banyak2 itulah satu cara yang saya rasa sangat berbaloi sangat2..

Dah lama saya tidak berfashion..membeli barang2 pun dah jarang sekarang nie..Bulan ni ..memang tak de aper yang saya beli..

Saya harap bulan depan saya dapat shopping2 lagi..tapi impian ke bali atau ke kota London masih dalam perancangan ..Saya harap bila kulit dah gelap nie tidak serik utk ke Pulau..hehehe..Biarlah ..Kepuasan tu sangat2 lah best..

Ok..

apa yang penting Stay Young and Jaga diri baik2..take care

No comments: