Thursday, May 2, 2013

Jangan Tunggu Esok..

Dah Beberapa Malam saya tidur tidak lena..
saya tidak fikirkan apa-apa..
malah main Candy Crush dok syok sahaja..
ini bukan perkara biasa..
sebab saya tidak macam ini..

Semalam saya fikirkan tentang awak..
tentang Doa yang telah saya Panjatkan..
Saya Bersyukur Doa saya dimakbulkan..
tapi..Awak bukan milik saya..
bukankah baik saya lepaskan awak sahaja..
tapi kenapa awak datang...

Saya ingin melupakan segalanya..

Hari ini saya jumpa org yang baru..
saya harap dia membahagiakan..

tapi ...

saya rasa dia tidak sesuai buat saya..
walaupun nilai kesopanan dia terang lagi nyata..
dan mungkin juga dia tahu..

saya suka dia..

lalu dia menjauh..

tapi saya cuba tapis perasaan ini..

kerana kalau saya bagitahu..
pastinya ramai yang mahu ambil tahu..

jadi saya jadikan ini seperti peti rahsia..
dan sampai bila2 ianya akan terkunci..

Hebat saya kan..

No comments: