Sunday, September 2, 2012

Angankan Yang Besar..


September kali ni penuh makne..yerlah mintak cuti sampai dua tiga hari, Pastu bulan nie la banyak sgt dpt diskaun tuk beli baju atau barang2 shopping ..awwsomekan jadi member kat mana2 butik terkenal ...haha sonok sgt dpt invitation itu dan ini..

Raya Tahun nie cukuplah hanya utk keluarga sahaja..la nie open house tak gi manapun kekawn punyer rumah jauh sangat..Terima kasih bagi yg dah jemput tu..tq sgt Rasa teruja tapi semangat itu turun naiklah ..

Dalam Bulan nie dpt job..Oklah Baru Menapak dan dpt job..kira sebelum gaji adalah sikit modal tuk disimpan kira best2 ..koleksi Make-Up akan diteruskan lagi..Cuma kena link dengan Kwn2 Make up so diaorg untung aku pun untung..ok tak?

Habiskan masa kat starbuck sahaja hari ini.kalua boleh memang nak plan tuk beli tiket ke luar negara memang suka yang besar2 ..bila dapat duit Kutu nanti bolehlah simpan duit sebab nak terbang sangat2 ke Paris Kota Besar penuh keindahan tu..Rasa teruja bila kawan kat sana asyik ajak sahaja jalan2..Tengok kalau dapat Cuti lebih dari satu minggu pasti Misi ini berjalan dengan begitu lancar sekali..Nak Tempah tiket..Kawan merata ajak ke sana ke mari tapi semangat tu tak de sapa nak bimbing..kota fashion itu sentiasa menanti..cuci mata adalah cara yang paling terbaik sekali..

Di Malaysia nie apalah kurangnyer..Best dan gempax juga bila dah ada butik2 besar nie semua org boleh pergi tanpa rasa takut dan sememangnyer malaysia nie negara yang selamat dan masih aman ..tak salah bila kita pergi ke negara org...tapi yang terbaik adalah negara sendiri..

Semalam melawat seorg kawan yang tinggal di OneKL yes memang best..ada dua org Chines Guy yang almost duduk di USA ..selama 20 Tahun..biasalah dok menghanjingkan aku..Malas aku nak layan org mcm tu..Rasa Fake jugak la kehidupan dia..tapi nak buat macam mana ..Org yang merantau dan bila balik ke Malaysia agaknyer mereka jadi jangal tuk berkomunikasi dalam bahasa sendiri..anyway..lantak pi la..

Kota Fashion yang dinanti..Paris yang diidamkan ..Saya mau shopping kerana Bulan ini bulan terindah saya..My Birthday..I enloy this momen and I'm lucky to be in here.

Alhamdulillah...

No comments: