Saturday, September 15, 2012

Dijamin Cantik...


" Kecantikan itu sebenarnya datang dari hari yang ikhlas"

Kakak2,Abg2 , hadik2..semua kena ingat kecantikan itu datang dari hati yang ikhlas..hah tu la start nak cerita..baru launch blog terbaru tuk promosi Makeup..kita tak de la teror sangat..tapi setakat nie semua yang comment berpuas hati dengan hasil yang aku aku buat..tapi tak tau la ..kalau depan cakap lain belakang cakap lain..tapi tu adalah risk yang kita patut terima..Aku rasa aku charge org paling murah kat dunia nie..tu pun masih pertikaikan adoiii pening kepala..
Sapa yang kekwat sangat nanti aku Makeup Muka diaorg pakai Arang..rm0.30 sen jerk aku charge..hah kekwat tak ?..

Semalam Mark Jacoob punyer perfume launch ..Perghh tertarik giler rasa cam nak beli jekr semua yang ada alalalaa duit kena simpan..London memanggil2 pastu ..Bandung plak terasa nak pergi..nak terasa kesejukan tempat kat sana..Malas nak pikir pasal lain2..aku ni suka ikut cara aku..aku malas nak fikir pasal benda lain..fikir pasal manusia ni boleh buat kepala pening..

Semalam Bila masuk club dapat tengok drama ..Kalau aku tak pergi semalam memang rugi giler..sebab cara dia boleh buat aku menangis..so tahan pastu aku terus nari ngan kawan aku Zaff ko nak tunggang terbalik ke ngan org tu lantak ko lah ..ada aku kisah..u have money but u can't buy my heart ..Rasa bersalah jugak pada diri sebab percaya org yang macam tu..so idiot..hah kan diri sendiri dah kena..

Musim ini nak perhebatkan Warna Hijau,Biru,Kuning..Warna lain tak terfikir lagi..tak tau masih dalam Budget tengah fikir apa yang patut sebenarnya..

and last sekali Soalan2 cam nie jangan tanya aku yer..Aku tak suka : -

1. Bila Nak Kawin ?
2. Kerja Mana ?
3.Pandai ke Make Up ?

Harap2 korang jauhkan la soalan2 cam nie..aku paling tak suka nak jawap..

oklah ..IM SO YOUNG AND INSYAAllah akan jadi lebih baik ..Sama2 Berdoa..Amin

Ok kengkawan ...jangan nenakal ok..Kita Doakan yang terbaik..Amin

No comments: